De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Quantum 910P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lisaclb 27-07-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Ik geef dit product 4 sterren omdat ik er echt heel erg tevreden mee ben, de game ervaring is hier door nog beter. Het geluid is zo helder en er zit een fijne bas in. Ook praten met de headset is kraak helder. Ik kan zelfs met mijn headset naar de keuken lopen en nog heb ik bereik. Voor mij is dit echt de perfecte headset. Alleen een dingentje en dat is dat je nergens kan zien hoeveel batterij je nog hebt. Ik heb hem 3 dagen intensief gebruikt en nog doet hij het ik heb hem nog niet hoeven op te laden. Het zat ook heel mooi en luxe verpakt. Voor een fanatieke gamer is deze headset echt aan te raden!

Pluspunten

• mooi geluid
  • zit lekker
  • luxe verpakking

Minpunten

• je kan niet zien hoeveel batterij er nog is

briantje1991 23-07-2023

Mooie headset goede geluidskwaliteit!

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Deze headset nu enkele weken in gebruik en gewoon erg tevreden mee!
Dit is echt de headset die je als gamer wilt hebben prachtig geluid en de 360 functie dat het geluid met de bewegingen van je hoofd mee draait is gewoon wauw!
Ook de noice canceling functie werkt perfect dus geen last meer van bijgeluiden tijdens het gamen.
De batterij gaat ook heel lang mee alleen is er niet te zien hoe vol de headset nog is op de ps5 maar tot nu toe ook helemaal nog niet bij hoeven laden en game toch een paar avonden per week!
Gewoon in 1 woord geweldig en een echte aanrader voor iedere fanatieke gamer die van goed geluid houd zodat je tenminste wel tegenspelers ( voetstappen ) om je heen hoort!

Pluspunten

• Batterj gaat lang mee
  • super geluid
  • samen met de dongle lange afstand verbinding

Minpunten

• Je kan niet zien hoe vol de batterij nog is
  • geen meer

0031TL 18-07-2023

Voor de serieuze gamer die geen detail wil missen

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Wat zware headset, maar wel eentje levert. Design van de oorschelpen doen wat goedkoop aan, kijkend naar de totaalprijs. De headband zit comfortabel.

Installeren op je console is een fluitje van een cent, daarna kan het gamen beginnen.
Kristalhelder geluid dat via ANC je omgevingsgeluid blokkeert, spatial audio geeft je game weer een nieuwe dimensie. Voor de serieuze gamer die goed verstaan wilt worden en alle geluiden uit de game in zich op wilt nemen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • ANC
  • Spatial audio

Minpunten

• Zware headset
  • Oorschelpen doen goedkoop aan

haagsuhgirl 17-07-2023

Een fijn koptelefoon

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

JBL Quantum 910P is echt een geweldige koptelefoon voor een echte fanatiek gamer.
En waarom ik dat vind hij zit heel lekker, batterij gaat lang mee en geluid is kraak helder.
Wat ook heel erg fijn is dat je de lichten van de koptelefoon uit kan zetten zodat de batterij nog langer mee gaat. En als je even snel naar de keuken wilt om drinken te pakken dan blijf je nog steeds goed hoorbaar voor je mede spelers. Ook is de koptelefoon lux verpakt in een mooi zacht tasje. Ben jij een fanatieke gamer zal ik hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Batterij duur
  • Geluid is helder

Minpunten

• Je kan geen percentage zien van batterij duur

Nik81 12-07-2023

Hier krijg je geen spijt van!

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Ik heb nu een tijdje deze headset en ik ben er erg blij mee. Het geluid is mooi surround en zuiver. De mensen die je spreekt zijn goed hoorbaar en de koptelefoon zit heel solide op je hoofd.
Dat hij draadloos is, is echt een pluspunt, geen snoer dat in de weg zit en je kan doorpraten als je even wat drinken uit de ijskast wil pakken bijvoorbeeld. De batterijduur gaat redelijk lang mee en mocht hij dan toch uitvallen in je gamesessie dan kan je doorspelen met snoer. Ik ben in ieder geval heel tevreden hiermee!

Pluspunten

• Solide op hoofd
  • Zuiver en surround geluid
  • Geen snoer

Minpunten

• Microfoon niet uitneembaar

Siebe-Geert 07-07-2023

Fijne headset, iets te groot voor een 12jarige

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Ik heb erg genoten van de headset, het heeft een fijn geluid en ik hoorde alles perfect.
De microfoon die aan de headset zit is ook fijn, door het soort sponsje dat om de microfoon zit ben je ook heel goed te verstaan.
Het is ook fijn dat als je de microfoon naar achter doet dat je dan gelijk gemute bent, dan hoef je daar niet moeilijk voor te doen.
ondanks dat de headset voor mij een beetje te groot was kon ik hem alsnog goed zetten door de vele standen van de headset.
De RGB op de headset is ook erg cool.
Het USB stickje is makkelijk te koppellen maar toen ik hem wilde verbinden met mijn telefoon snapte ik niet echt hoe ik hem moest koppelen, maar uiteindelijk was dat ook duidelijk.
Mijn oren waren iets te klein voor de headset waardoor die soms niet echt lekker zat.
Het foam rond je oren is erg comfortabel en het zorgt dat je niks hards voelt.

Pluspunten

• top geluid
  • zit zacht
  • fijne microfoon

Minpunten

• iete te groot

Juan 06-07-2023

Fantastisch!

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

De JBL Quantum 910P-koptelefoon heeft me echt omver geblazen! Mijn game- en muziekervaringen zijn naar een totaal nieuw niveau getild dankzij deze krachtpatser. Het geluid is simpelweg verbluffend. Ik ben volledig ondergedompeld in een wereld van kristalheldere audio, met een bas die zo diep en krachtig is dat het mijn hart sneller laat kloppen. Het voelde alsof ik daadwerkelijk werd meegesleept in mijn favoriete games, elk detail kwam tot leven.

En het comfort? Ongeëvenaard. De zachte oorkussens zorgen ervoor dat mijn oren worden omhuld in puur genot, terwijl de verstelbare hoofdband ervoor zorgt dat de koptelefoon perfect op mijn hoofd past. Zelfs na urenlang gamen voel ik geen enkel ongemak.

En laten we de ruisonderdrukking niet vergeten. Zodra ik de koptelefoon opzet, verdwijnt de wereld om me heen. Geen storende geluiden, alleen ik en mijn geliefde games.

Als ik één woord moest kiezen om de JBL Quantum 910P te beschrijven, zou het "magisch" zijn. Deze koptelefoon is werkelijk een gamechanger en een absolute must-have voor elke serieuze gamer of muziekliefhebber. Vertrouw me, je zult er geen spijt van krijgen!

Pluspunten

• Draadloos
  • Goedgeluid

Minpunten

• Snel leeg met RGB

Rickert1993 26-06-2023

Fijne koptelefoon om langer te kunnen dragen

Geschreven voor: JBL Quantum 910P

Een fantastische koptelefoon welke na een aantal uren nog steeds lekker op je hoofd zit zonder dat dit pijn begint te doen.
De 360 sound die erin zit werkt geweldig, hij zorgt ervoor dat het geluid altijd vanuit dezelfde kant komt, ook als je je hoofd draait blijft het geluid vanuit de richting van je tv komen bijvoorbeeld, hele leuke toevoeging.
Het geluid is fantastisch, mooie lage diepe tonen.
Ook de mic werkt prettig, omhoog is mute en naar beneden kun je praten en de kwaliteit is perfect

Pluspunten

• zit fijn op het hoofd
  • Fantastisch geluid

Minpunten

• prijzig
  • Lampjes niet persee nodig